April 02, 2012

Cupcakes cu biscuiti Oreo/ Oreo Cupcakes



(Please scroll down for recipe in English)

Am primit saptamana trecuta cateva pachete de Oreos, si imediat mi-am amintit de apetisantele cupcakes cu Oreo pe care le-am vazut la Ana Maria cu catva timp in urma. M-am apucat de masurat, cantarit si transformat din grame in cups, iar cum din cand in cand mai fac si greseli, am dublat cantitatile de lapte si ulei. Ups! Dar nici o problema, au iesit 24 de cupcakes mai mult decat delicioase. Branza ricotta, sau mai bine zis urda, le face mai usoare decat niste cupcakes cu unt, si se potrivesc cu crema pufoasa de frisca si mascarpone. Neaparat de incercat cand aveti niste oreos prin bucatarie.

Ingrediente (adaptata dupa Just Love Cookin')

1 1/4 cups (190 gr) faina
1 1/2 lingurite praf de copt
1/2 cup (40 gr) cacao
1/4 lingurita sare
1 cup (200 gr) zahar
2 oua
10 oz (300 gr) ricotta
1/2 cup (120 ml) ulei
1 cup (240 ml) lapte
1 lingurita extract de vanilie
24 de biscuiti Oreo plus cativa pentru decor

Incingeti cuptorul la 180 grade Celsius (350 F). Pregatiti o tava de muffins cu hartii. Puneti in fiecare hartie un biscuite Oreo.
Cerneti impreuna faina, cacaoa, praful de copt, sarea si zaharul. Dati deoparte.
Bateti ouale impreuna cu ricotta, apoi adaugati uleiul, laptele si extractul de vanilie, batand dupa fiecare cu telul. Adaugati amestecul de faina si mestecati pana cand totul este incorporat, fara sa bateti prea tare. Umpleti formele pregatite cu aluat aproape complet (Probabil din cauza ca am dublat cantitatile de ulei si lapte, cupcakes-urile mele nu s-au ridicat prea mult).
Coaceti in cuptorul incins pentru 20 de minute, cand atinse deasupra se simt tari.
Lasati sa se raceasca in tava cateva minute, apoi scoateti-le din tava si lasati-le sa se raceasca complet.


Crema:

6 biscuiti Oreo
1 1/4 cups (300 ml) frisca lichida neindulcita rece
1 cup (8 oz, 250 gr) mascarpone
3/4 cup (90 gr) zahar pudra, sau mai mult dupa gust

Separati biscuitii si curatati crema intr-un bol. Puneti biscuitii fara crema intr-o punga cu fermoar si bateti cu ce aveti la indemana sa ii faramati bine.
Bateti frisca impreuna cu mascarpone si zaharul, la inceput la viteza mica, apoi la viteza mare pana cand se intareste. Adaugati crema ramasa de la biscuiti si mai bateti putin sa se incorporeze. Adaugati biscuitii zdrobiti si mestecati sa se incorporeze (nu bateti prea mult frisca si mascarpone, se poate transforma in unt).

Decorati cupcakes-urile cu un varf mare prin care au loc bucatile de biscuiti. Pentru cupcakes-urile decorate cu verde am omis biscuitii in crema, am adaugat colorant si am folosit varful Wilton 233.



Ingredients (for 24 pieces):

1 1/4 cups flour
1 1/2 tsp baking powder
1/2 cup cocoa
1/4 tsp salt
1 cup sugar
2 eggs
10 oz ricotta
1/2 cup vegetable oil
1 cup milk
1 tsp vanilla extract
24 oreos plus more for decor

Preheat the oven at 350F. Prepare a muffin tin with paper cups and place an oreo in each cup.
Sift together the flour, cocoa, baking powder, salt and sugar. Set aside.
Beat the eggs and ricotta using a whisk, then add the oil, milk and vanilla, whisking after each addition. Add the flour mixture and stir to incorporate. Do not over mix. Fill the prepared pan almost completely. Bake in the preheated oven for 20 minutes, when the cupcakes touched lightly are firm.
Let cool few minutes in the pan, remove and let cool completely.

Cream:

6 Oreos
1 1/4 cups heavy cream
1 cup (8 oz) mascarpone
3/4 cup or more powder sugar, after taste

Separate the Oreos, scrape and reserve the cream. Place the Oreos in a zipper bag and smash it with whatever heavy object you have in the kitchen.

Beat the heavy cream, mascarpone and powder sugar at low speed in the beginning, increasing the speed until firm. Add the reserved Oreo cream and beat to incorporate. Stir in the crushed Oreos.
Decorate the cooled cupcakes with a large tip so the Oreo pieces don't get stuck.
For the green topping I skipped the Oreos, added green food coloring and used Wilton tip no. 233.

Enjoy!

14 comments:

Gabriela {What liberty Ate} said...

Ohh, Oreo. Ohh, cupcake! Cei mai buni biscuiti si cele mai bune cupcake-uri. Am si eu o surpriza cu Oreo in revista WLA. Iar cupcake-urile tale arata minuant. Ousoarele acelea sunt dragalase foc! Pups

Ana Maria Ciolacu said...

Ce frumoase suuuuunt !!!! <3<3<3
Ma bucur tare mult ca ti-au placut si ca le-ai incercat. Eu nu le-am mai facut de multisor si ar cam fi timpul sa le refac. Minunate... <3
Pupici!
xoxo

catkitchen said...

Ce frumoase sunt !!!! Am sa le fac si eu !! ;) ..
O ZI SUPERBA ITI DORESC !!!

Anonymous said...

Frumoase&delicioase!
Si eu le-am incercat cu ceva timp in urma si imi plac f mult :)

Mihaela said...

Multumesc pentru mesaje, fetelor, sunt intradevar adorabile si delicioase :)

Fancy Cake said...

Foarte frumoase!Nu ma prea impac cu biscuitii Oreo, dar voi merge pe mana ta si le voi testa!

Licuta Marin said...

Mmm, ce frumuseti ai facut!Si tare deliciose!Pup!

Timea said...

sunt minunate! pup

Ioana V. said...

tare frumoase!

Ellie said...

Hi Mihaela, The oreo cupcakes look adorable... as do the Easter egg ones. I'm sure my husband would love an oreo cupcake about now:)....

Wishing you a wonderful Easter weekend!

Kadia said...

ce-mi plac cosuletele! Arata grozav :)

Emily said...

oh, ce frumoase sunt! imi plac mini ouale de nu mai pot :) arata superb

te pup

Ramona Alina said...

Am si eu niste biscuiti Oreo pe undeva...ce bine aratã toate, yummy!

Antonina said...

Adorabile sunt!!! Imi plac Oreo la nebunie! Si piciul meu e mare fan! Pupici

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails