June 08, 2010

Bine v-am regasit!



Dupa o vacanta minunata! Am fost intr-o calatorie prin America, 8 zile, 8 state si 5000 mile. Mult, nu? As fi vrut sa tina mai mult, in special in Las Vegas, unde as fi vrut sa mananc la restaurantele bucatarilor celebri Wolfgang Puck si Emeril Lagasse. Am mancat insa croissante, muffins si biscotti de la Jean Phillipe Pattiserie. Au fost excelente. Totul in Vegas este opulent si extraordinar, de la hoteluri, lumini, cazinouri, fantani, statui etc.

Am mancat mic dejun la Hard Rock cafe: omleta cu sunca si ardei, servita cu cartofi si paine prajita.


Am mai fost in San Diego, unde la Ocean Beach am mancat cea mai buna caracatita prajita in aluat, foarte moale si frageda inauntru si foarte crocant aluatul. Si binenteles am baut un mango colada (o sa incerc sa il reproduc in curand, la fel si ceviche, un aperitiv mexican cu rosii, peste si creveti).

Eu am mancat peste mahi mahi, in stil mexican, cu orez, fasole, tortillas si salsa picanta.

Ce mai mananca americanii? Castraveti acri prajiti, care mie nu mi-au placut, in special ca au fost extrem de sarati. Nu stiu de ce americanii au mania de a praji totul. In rest steak-urile (muschi de vita) si hamburgherii sunt pe primul loc. Cam atat pentru acum, si am cateva retete care asteapta cuminti sa fie postate.

2 comments:

Silvia said...

Ah, America, tara visurilor mele... dar..tinand cont ca nici viza n-am si mai si mor de frica de avion...prea curand nu o sa ajung acolo. poate daca se inventeaza teleportarea :)

Mihaela said...

De avion este ultimul lucru de care sa te ingrijorezi :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails